behsazan-theme-change behsazan-theme-change
آخرین اخبار
چهارشنبه  28 تير 1402

حضور گروه بهسازان فردا در سومین اجلاس اکو

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا در سومین رویداد اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو روز چهارشنبه به میزبانی ایران حضور داشت.

سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو به میزبانی وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در هتل اسپیناس پالاس افتتاح شد. این رویداد پس از بازدید وزرای حاضر در اجلاس اکو از نمایشگاه دستاوردهای ایرانی حوزه فناوری به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
یکی از اهداف برگزاری این اجلاس رسیدن به راه‌های توسعه همکاری‌های دو و چند جانبه بین کشورهای عضو اعلام شده است. گروه بهسازان فردا در این نشست به بیان خدمات و دستاوردهای خود در زمینهICT و در حوزه آینده دیجیتال تبادل پرداخت.
در این اجلاس دو روزه، وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو در نشست گفتگوهای سیاسی وزرا سازمان اکو ۵۲ سال پیش با همکاری سه کشور ایران، ترکیه و پاکستان تشکیل شد و ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران سازمان همکاری اقتصادی اکو به شمار می‌رود. در حال حاضر ۱۰ کشور عضو این سازمان هستند و کشورهایِ پاکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و ایران عضوِ مشترک مابین اکو و سازمان همکاری شانگ‌های هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو