تاریخچه
در سال 1373، روند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک ملت وارد دوره جدیدی از حیات خود شد. اصلیترین ویژگی دوره جدید، شتاب فزاینده توسعه فاوا با رویکردی تخصصی در حوزههای مختلف و بهرهگیری از آن بهعنوان پیشران در کسب و کار بانک میباشد. در این دوره و با رویکرد جدید تا سال 1392 شرکتهای تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک ملت به 6 شرکت افزایش یافت و نیاز به ایجاد یک شرکت مادر برای انسجام مدیریتی و تخصصی این شرکتها قوت گرفت و مقدمات تأسیس شرکت مادر تخصصی در حوزه فاوا در سال 92 فراهم و نهایتاً در ابتدای سال 93 "گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا" تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.
مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزههای فناوری اطلاعات و فناوریهای تحولگر پیشرفته به بانک ملت (بهعنوان سهامدار اصلی) و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات تعریف شدهاست. همچنين اين شرکت وظیفه ايجاد همراستایی و همافزایی در ميان مجموعه شرکتهای گروه را عهدهدار میباشد.
گروه بهسازان فردا، با بهرهگیری از ظرفیت فوقالعاده موجود خود و روند تحولات فناوری و همکاری با سایر نهادها و سازمانهای کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش دادهاست. از نمونههای موفق همکاری گروه بهسازان فردا در پروژههای ملی، میتوان به توسعه و پشتیبانی "سامانه پرداخت الکترونيکی سوخت" و "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)"، اشاره کرد.
بهسازان فردا، بهعنوان پیشتاز تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری و پرداخت، توانسته است در توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و پیادهسازی دولت الکترونیک گامهای مؤثری بردارد. اينک اين گروه، ضمن تلاش برای مشارکت با ساير بانکها و شرکتهای فناوری، با تاسيس مرکز نوآوری و کارخانه استارتآپ و همکاری با دانشگاههای برتر کشور، ضمن فراهم نمودن بستر رشد شرکتهای نوپا و خلاق، آمادگی دارد در پروژههای بزرگ حوزههای فناوری اطلاعات که نیاز به سرمایهگذاری دارند مشارکت کند.