behsazan-theme-change behsazan-theme-change

 
پــیــــشــــرو تـــحـــول
دیــجــیــتــالــــی بــــــا
نــوآوری و هــوشــمــنــدی
 
 

درباره ما

تاریخچه

در سال 1373، روند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک ملت وارد دوره جدیدی از حیات خود شد. اصلی‌ترین ویژگی دوره جدید، شتاب فزاینده توسعه فاوا با رویکردی تخصصی در حوزه‌های مختلف و بهره‌گیری از آن به‌عنوان پیشران در کسب و کار بانک می‌باشد. در این دوره و با رویکرد جدید تا سال 1392 شرکت‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک ملت به 6 شرکت افزایش یافت و نیاز به ایجاد یک شرکت مادر برای انسجام مدیریتی و تخصصی این شرکت‌ها قوت گرفت و مقدمات تأسیس شرکت مادر تخصصی در حوزه فاوا در سال 92 فراهم و نهایتاً در ابتدای سال 93 "گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا" تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.
مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فناوری‌های تحول‌گر پیشرفته به بانک ملت (به‌عنوان سهامدار اصلی) و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات تعریف شده‌است. همچنين اين شرکت وظیفه‌ ايجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در ميان مجموعه‌ شرکت‌های گروه را عهده‌دار می‌باشد.
گروه بهسازان فردا، با بهره‌گیری از ظرفیت فوق‌العاده موجود خود و روند تحولات فناوری و همکاری با سایر نهادها و سازمان‌های کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش داده‌است. از نمونه‌های موفق همکاری گروه بهسازان فردا در پروژه‌های ملی، می‌توان به توسعه و پشتیبانی "سامانه پرداخت الکترونيکی سوخت" و "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)"، اشاره کرد.
بهسازان فردا، به‌عنوان پیشتاز تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری و پرداخت، توانسته است در توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و پیاده‌سازی دولت الکترونیک گام‌های مؤثری بردارد. اينک اين گروه، ضمن تلاش برای مشارکت با ساير بانک‌ها و شرکت‌های فناوری، با تاسيس مرکز نوآوری و کارخانه استارت‌آپ و همکاری با دانشگاه‌های برتر کشور، ضمن فراهم نمودن بستر رشد شرکت‌های نوپا و خلاق، آمادگی دارد در پروژه‌های بزرگ حوزه‌های فناوری اطلاعات که نیاز به سرمایه‌گذاری دارند مشارکت کند.

javascript:void(0)

چشم انداز

چشم انداز

گروه سرآمد ديجيتال متشکل از قویترين توسعه دهندگان راهکارها و سکوهای نوآورانه فناوری اطلاعات برای ذينفعان در اکوسیستم های کسب و کار دیجیتال کشور به صورت مشارکتی، همکارانه و رقابتی در راستای مبدل شدن به رهبر، مرجع دانش و هماهنگ کننده

سخن مدیرعامل

خداوند را شاکرم که توفیق همکاری با مجموعه خوشنام بانک ملت برای اینجانب فراهم شد. پذیرش این مسولیت سخت و سنگین کار آسانی نبود اما با استعانت از خداوند متعال و امید به کار گروهی و تیمی هدفمند مسولیت این امانتی سخت را پذیرفتم.‌انشاالله با اتکا به تجارب و سوابق گذشته و همچنین توانمندی‌های سایر همکاران محترم این مسولیت بر بنده هم آسان خواهد شد و شاهد تحقق آنچه شایسته بانک ملت و مدیرعامل محترم است، خواهیم بود. نقش گسترده فناوری اطلاعات در تاثیر گذاری بر کسب و کار بانکی بر هیچکس پوشیده نیست و آمارها و شاخص های عملکردی مبین همین موضوع است و با توجه ویژه بانک‌ها به موضوع تحول دیجیتال و هوش مصنوعی این نقش پر رنگ تر نیز خواهد شد.
ایفای نقش های مرتبط فناوری در چارچوب ساختار سازمانی موجود و سنتی میسر نیست و ضرورت دارند نسبت به ایجاد زیرساخت های مناسب جهت ارائه خدمات شبانه روزی و به صورت ۷×۲۴ اهتمام شود تا تجربه خوشایند برای تمامی ذینفعان از جمله مشتریان مجموعه وزین بانک ملت ایجاد شود این امر میسر نیست مگر توجه ویژه به اصل داده محوری ، بکارگیری هوش مصنوعی و فناوری های تحول آفرین و توجه ویژه به بانکداری پلت فرمی. امید است با مشارکت فعال همه همکاران گرانقدر و شرکتهای تابعه و بر پایه زحمات مدیران قبلی دستاوردهای ‌جدیدی به مجموعه متنوع خدمات مدیران قبلی اضافه شود.

تیم بهسازان

حبیب الله اژدهاکش

حبیب الله اژدهاکش

حبیب الله اژدهاکش

سرپرست و عضو هیئت مدیره

27315000

هادی سپانلو

هادی سپانلو

هادی سپانلو

عضو هیئت مدیره

27315000

مجتبی توانگر

مجتبی توانگر

مجتبی توانگر

عضو هیئت مدیره

27315000

m.tavangar@behsazanfarda.ir

رسول لطفی آذر

رسول لطفی آذر

رسول لطفی آذر

رئیس هیئت مدیره

27315000

lotfiazar@behsazanfarda.ir

علی گلزاری

علی گلزاری

علی گلزاری

نائب رئیس هیئت مدیره

27315000

golzari@behsazanfarda.ir