خانهدرباره مامعرفی بهسازان فرداگواهینامه هاحوزه های کاریخانواده بهسازان فرداشرکت های تابعهبه پرداخت ملتبهسازان ملتشرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانیشرکت مهندسی نرم افزار شقایقزیرساخت امن خدمات تراکنشیشرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانیشرکت های وابستهشرکت ققنوسشرکت فرابومصندوق پژوهش و فناوری نوآفرین شرکت باکسشرکت سرور حامی پارسشرکت راهکار سرزمین هوشمند تازه هاآخرین اخبارتازه هامقاله ها همکاری با ماالکامپ 1402تماس با ما En حوزه های کاری راهبری و اجرای راهکارهای فناوری محور بومی سازی و توسعه سامانه های معتبر خارجی مشارکت در طرح های ملی حوزه فناوری آموزش های مدیریتی و فنی مرکز تماس و شبکه گسترده پشتیبانی کشوری 24*7 زیرساخت های لازم جهت توسعه فناوری های نوین مدیریت داده و تحلیل های پیشرفته معماری و توسعه پلتفرم های کسب و کار دیجیتال باشگاه مشتریان تامین خدمات و زیرساخت های بانکی و پرداخت آخرین اخبار با حضور ممیز رسمی و نماینده مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری انجام شد؛ بهسازان ملت گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را دریافت کرد. مشاهده 1403/8/8 اعطای گواهینامه ISMS به بهسازان ملت در بازدید مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا از مرکز تماس بانک ملت در شرکت مهندسی نرمافزار شقایق مطرح شد؛ مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا در بازدید از مرکز تماس بانک ملت زیرمجموعه شرکت مهندسی نرمافزار شقایق بر پاسخ به نیازمندیهای مشتریان تاکید کرد. مشاهده 1403/8/1 ایجاد «حسابهای وکالتی» و «خودروهای وارداتی» دو محور پرتکرار مشتریان ضمن صدرنشینی ششماهه در سه شاخص مهم گزارش «شاپرک» رقم خورد: شرکت بهپرداخت ملت ضمن صدرنشینی بلامنازع ششماهه در سه شاخص پشتیبانی از تعداد و مبالغ تراکنشهای موبایلی و تعداد تراکنشهای اینترنتی، بزرگترین میزبان مبالغ تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی در چهار ماه از نیمه نخست سال 1403 ازجمله سهماهه تابستان امسال بود. مشاهده 1403/7/30 بهپرداخت ملت؛ بزرگترین میزبان مبالغ تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی در تابستان امسال در اجلاس سراسری مدیران شایسته رخ داد؛ اجلاس سراسری مدیر شایسته با رویکرد تجلیل از چهرههای نامی صنعت و اقتصاد در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. مشاهده 1403/7/30 دریافت نشان «مدیر شایسته» توسط محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت در سیزدهمین سالگرد تاسیس مطرح شد؛ جشن سالگرد تاسیس شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی برای سیزدهمین سال فعالیت این شرکت تابعه هلدینگ فنآوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد. مشاهده 1403/7/28 بررسی دستاورهای 13 ساله شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی کارتخوانهای فروشگاهی بهپرداخت ملت در رتبههای برتر 31 استان کشور کارتخوانهای فروشگاهی شرکت بهپرداخت ملت از نظر تعداد تراکنشها در رتبههای برتر تمامی استانهای کشور قرار دارند. مشاهده 1403/7/25 کارتخوانهای فروشگاهی بهپرداخت ملت در رتبههای برتر 31 استان کشور گفتوگو با علیرضا بیجار، مدیرعامل شرکت مهندسی نرمافزار شقایق که بهتازگی وارد حوزه لندتک شده است؛ شرکت مهندسی نرمافزار شقایق یکی از زیرمجموعههای هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت است که در سه حوزه خرد، شرکتی و تجاری، سرویسهایی را به مشتریانش ارائه میکند. خدمات این شرکت در حوزه خرد طیف متنوعی از امکانات را در اختیار مشتریان قرار میدهد که از میان آنها میتوان به باشگاه مشتریان بانک ملت، باشگاه مشتریان شقایق و «مگابانک» اشاره کرد که با تلفیق ابزارهای رایج در نرمافزارهای بانکی و شبکههای اجتماعی، هماکنون به بیش از سه میلیون کاربر خدمترسانی میکند. مشاهده 1403/7/23 به دنبال افزایش سهم از بازار هستیم آرشیوتازه ها گفتوگو با علیرضا بیجار، مدیرعامل شرکت مهندسی نرمافزار شقایق که بهتازگی وارد حوزه لندتک شده است؛ شرکت مهندسی نرمافزار شقایق یکی از زیرمجموعههای هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت است که در سه حوزه خرد، شرکتی و تجاری، سرویسهایی را به مشتریانش ارائه میکند. خدمات این شرکت در حوزه خرد طیف متنوعی از امکانات را در اختیار مشتریان قرار میدهد که از میان آنها میتوان به باشگاه مشتریان بانک ملت، باشگاه مشتریان شقایق و «مگابانک» اشاره کرد که با تلفیق ابزارهای رایج در نرمافزارهای بانکی و شبکههای اجتماعی، هماکنون به بیش از سه میلیون کاربر خدمترسانی میکند. مشاهده 1403/7/23 به دنبال افزایش سهم از بازار هستیم کلیپ معرفی گروه بهسازان فردا گروه بهسازان فردا، با بهرهگیری از ظرفیت فوقالعاده موجود خود و روند تحولات فناوری و همکاری با سایر نهادها و سازمانهای کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش دادهاست. مشاهده 1402/4/28 کلیپ معرفی گروه بهسازان فردا برنامه رویدادهای تخصصی گروه بهسازان فردا در بیست و ششتمین نمایشگاه الکامپ گروه فنآورن هوشمند بهسازان فردا در الکامپ 26 با برگزاری11 پنل تخصصی، 6 سخنرانی و 3 نشست خبری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. مشاهده 1402/3/31 برنامه رویدادهای تخصصی گروه بهسازان فردا در بیست و ششتمین نمایشگاه الکامپ مراسم رونمایی از میکرو کیوسک مشاهده 1401/12/2 مراسم رونمایی از میکرو کیوسک چگونه میتوان از ریزش مشتریان بانک جلوگیری کرد؟ کارگاه آموزشی «پیشبینی ریزش مشتریان بانک بهوسیله شبکههای عصبی بازگشتی» با ارائه حسن زادمهر و فردین صبوری، مدیرعامل شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی و مدیر واحد تحلیل و مهندسی داده این شرکت در دومین روز از نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت برگزار شد. مشاهده 1401/12/2 کارگاه آموزشی «پیشبینی ریزش مشتریان بانک بهوسیله شبکههای عصبی بازگشتی» لندتکها با چه چالشهایی روبهرو هستند؟ وصالی، معاون توسعه بازار و فروش شرکت فن آوران هوشمند بهسازان فردا در این کارگاه با اشاره به اینکه واژه لندتک در لغت به معنی تکنولوژی اعطای تسهیلات است، گفت: «قرار است با لندتک اعتبار سنجی بهتر و راحتتر صورت بگیرد، کسانی که دایره هدف ما قرار دارند عمدتاً CUSTOMER LENDING یا مشتریان خرد هستند که باید مقدمات کاری آنها از طریق یک پلتفرم انجام شود.» مشاهده 1401/12/2 فناوری لندتک و چالشهای آن در فین تک توسط گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا همزمان با نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت معرفی شد. بهسازان فردا در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک سه محصول معرفی کرد گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا در حاشیه همایش بانکداری الکترونیکی و نظامهای پرداخت سه محصول خود با عنوان سامانه سامیار «پلتفرم تأمین مالی زنجیره تأمین»، سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادهای سازمانی و مرکز عملیات امنیت (SOC) را معرفی کرد. مشاهده 1401/12/2 ارتباط بین خریداران و فروشندگان با سامانه «سامیار» تسهیل میشود کارشناسان سیستم بانکی کشور مطرح کردند : خدمات ارائه شده توسط بانکداری الکترونیک تحولی عظیم در سیستم بانکی جهان به وجود آورده است. چک الکترونیکی یا چک دیجیتال نیز مانند خدمات ارائه شده توسط درگاه پرداخت که نیاز مراجعه به شعبات بانکها را برای فعالیتهای بانکی به حداقل رسانده است، از دستاوردهای ارزشمند بانکداری نوین در ایران به شمار میرود؛ بنابراین چک الکترونیک نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چکهای کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابلاجراست و با یک امضای الکترونیکی اعتبار پیدا میکند. مشاهده 1401/12/2 بسترسازی مناسب برای گسترش چک الکترونیک در نشست تخصصی وضعیت پرداخت دیجیتال ایران مطرح شد نشست تخصصی وضعیت پرداخت دیجیتال ایران و جایگاه نوآوری در اکوسیستم پرداخت با حضور کاظم دهقان؛ مدیرعامل شرکت شاپرک، صادق فرامرزی؛ سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی کشور، احمد جعفری؛ مدیرعامل گروه بهسازان فردا، امیرحسین داوودیا؛ معاون بانکداری شخصی بانک تجارت و مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با مدیریت حمیدرضا احمدیان؛ مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد در دومین روز نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت برگزار شد. مشاهده 1401/12/2 کیف پول از سوی بانک ها با اقبال مواجه نشده است کارگاه محصول - BMCkast کارگاه معرفی محصول سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت برگزار شد. در حاشیه همایشِ نهم نظامهای پرداخت از محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها” رونمایی شد. مشاهده 1401/12/2 برگزاری کارگاه معرفی محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها” آرشیومقاله ها کلیپ معرفی گروه بهسازان فردا گروه بهسازان فردا، با بهرهگیری از ظرفیت فوقالعاده موجود خود و روند تحولات فناوری و همکاری با سایر نهادها و سازمانهای کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش دادهاست. مشاهده 1402/4/28 کلیپ معرفی گروه بهسازان فردا امروزه هر مشتری منحصربهفرد است و بازاریابی با حمایت فناورانه در نهایت میتواند نفربهنفر شود- قابلیت سفارشیسازی و شخصیسازی در سطح فردی. بهزودی شرکتها به بخشهای تک نفره که دارای مجموعه منحصربهفردی از ترجیحات و رفتارها هستند، خدمت خواهند کرد. درک تحولات دموگرافیک در بازار، بنیادیترین روش برای پیشبینی مسیر آینده بازاریابی است. مشاهده 1401/12/8 شکاف نسلی؛ چالشهای خدمت به نسلهای مختلف آرشیو خانواده بزرگ بهسازان فردا مهندسی سیستم یاس ارغوانی شركت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در سال ۱۳۷۶ با سرمایهای از تخصص و تجربه برخی از مدیران ارشد کشور در زمینه انفورماتیک، مدیریت و علوم سیستم فعالیت خود را آغاز کرد و بهمنظور پاسخگویی به نیاز سازمانها و مدیران کشور، مشاوره در سطوح کلان انفورماتیک و مدیریت را بهطور تخصصی در پیش گرفت. این شرکت با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات پرداخت، تجارت الکترونیک و آموزشهای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ به خانواده گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا پیوست و توانست بهعنوان یکی از اصلیترین حلقههای ایجاد ارزش در این مجموعه، دستاوردهای درخشانی را رقم بزند. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با اتکاء به مجموعهای از متخصصین در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی و فناوری اطلاعات، توسعه محصولات نوآورانه و حضور در بازارهای جدید را در دستور کار خود قرار دادهاست. در اختیار داشتن بیش از 43 دفتر منطقهای در کشور و برخورداری از حدود 1800 همکار، دسترسی و ارائه خدمات در کل پهنه جغرافیایی ایران را میسر ساخته و این شرکت را به یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری اطلاعات کشور مبدل کردهاست. همکاری با شرکتهای پیشروی بینالمللی در جهت توسعه محصولات و خدمات نوین حوزه تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک از اصلیترین اهداف این شرکت است. همچنین این شرکت با توسعه و راهاندازی خط تولید و تعمیر خود، گام بلندی برای تولید داخلی محصولات بانکداری و پرداخت الکترونیکی برداشتهاست. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده زیرساخت امن خدمات تراکنشی شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در سال 1390 با هدف ارتقاء، توسعه و نگهداری خدمات در زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملت تاسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب و کارآزموده و با تکیه بر نیروهای جوان، فعال و متخصص خود پتانسیل ارزشمندی از تخصصها را جهت انجام فعالیتهای مختلف در زمینه طراحی و پشتیبانی زیرساختهای ارتباطی، مراکز داده، امنسازی زیرساختها و سرویسها فراهم ساختهاست. امروزه رشد فزاینده شرکتهای ارائهکننده خدمات الکترونیکی و IT باعث افزایش تنوع، کیفیت و کمیت خدمات بانکی شدهاست و بهتبع آن بانکها و موسسات مالی و اعتباری با ایجاد بسترهای مناسب و ایمن اقدام به ارائه خدمات جدید به مشتریان خود میکنند. سرعت رشد فناوری در جهان و شکوفایی خدمات بانکداری دیجیتال و روند رو به رشد تهدیدات و ریسکهای احتمالی و باتوجه به اینکه شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی متولی ارائه سرویسهای شبکهای و امنیتی است، کیفیت، امنیت و پایداری ارائه خدمات شبکهای بهمنظور برقراری ارتباطات واحدهای بانک از دغدغههای اصلی این شرکت بوده و همواره خواهدبود. همچنین باور به رویکرد مشتریمداری بههمراه تعهد مدیران و متخصصان این مجموعه باعث شدهاست تا مأموریت شرکت در زمینه ارائه خدماتی ایمن و پایدار به جامعه هدف، بهصورت منسجم و هدفمند پیگری شده و آمادگی پاسخگویی به طیف گستردهای از نیازهای امنیتی سازمانها و زیرساختهای حیاتی کشور فراهم شود. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده مهندسی نرمافزار شقایق شرکت مهندسی نرمافزار شقایق(سهامی خاص) در سال1382 با هدف ارائه خدمات نرمافزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی بهعنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک ملت در حوزه IT فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این سالها با بهرهگیری از نیروهای باتجربه و متخصص در حوزههای مختلف تولید، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرمافزارهای خاص و سفارشی به پیشرفتهای چشمگیری دستیافته است و بهعنوان یکی از شرکتهای دانشبنیان و صاحب نام در بانک ملت و گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا مطرح است. در حال حاضر این شرکت با سرلوحه قرار دادن نوآوری بهعنوان یکی از اصلیترین پیشرانهای حرکت، به حوزههای نوظهور و کسب و کارهای نوین وارد شده و با مدیریت و پشتیبانی سامانههای جامع بانکی(بانک ملت) و طراحی و تولید محصول بدیع و نوین سامانه موبایلی بانک پلاس(بانکداری مبتنی بر شبکههای اجتماعی)، توسعه و بهبود پروژههای درحال اجرا مانند سامانه محب، سامانه نماچک، سامانه سهیم، مرکز تماس و ... دانش قابل توجهی را در حوزه سامانههای ارزش افزوده صنعت بانکداری خلق کردهاست. شرکت مهندسی نرمافزار شقایق، تمام توان خود را بکار میبندد با بهرهبرداری از فناوریهای روزآمد، سرمایه انسانی متخصص و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و جذب فرصتهای جدید، پیشرفت قابل توجهی در ارائه خدمات مالی، بانکی و غیر بانکی، ایجاد نماید تا بتواند ضمن ایفای مسئولیت اجتماعی خود، امنیت و تعالی در ارزش را به مشتریان و ذینفعان ارائه دهد. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده مهندسی صنایع یاس ارغوانی شرکت دانشبنیان مهندسی صنایع یاس ارغوانی در سال 1382 تاسیس و در سال 1387 به گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا ملحق شد. این شرکت دانشبنیان با ایجاد بستر لازم برای ارائه خدمات با کیفیت در حوزههای مشاوره کسب و کار، راهاندازی زیرساختهای دادههای عظیم، انجام تحلیل داده و کمک به تصمیمسازی در راستای تحقق اهداف سازمان را فراهم ساختهاست. این شرکت، تجربه موفق ارائه خدمات مشاوره و پیادهسازیITIL، مدیریت ریسک فناوری اطلاعات و ریسک تطبیق، انجام 5 مورد تحلیل داده و تولید نرمافزارهای توام، نما و سمت را برای بانک ملت در کارنامه دارد. در حال حاضر شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی با پیادهسازی ITIL و حرکت بانک بهسمت سرویسگرایی، پیادهسازی دادههای عظیم و تحلیل داده و فرهنگسازی برای حرکت بهسمت بلاکچین نقشی محوری در ایجاد تحول دیجیتال در بانک و گروه بهسازان فردا را برعهده دارد. ماموریت این شرکت ارائه مشاوره و پیادهسازی سامانه با محوریت تبدیل دادههای خام به اطلاعات و دانش قابل استفاده است تا مشتریان را در حل مسائل توانمندتر سازد. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده بهسازان ملت شرکت بهسازان ملت در سال ۱۳۷۳ با هدف توانمندسازی بانک ملت در حوزههای مرتبط با فناوری اطلاعات تأسیس شد. این شرکت از بدو آغاز بهکار خود، با تجهیز منابع و بهکارگیری متخصصان مجرب در حوزههای مختلف فناوری اطلاعات و خدمات بانکی، تلاش گستردهای را به منظور طراحی و توسعهی انواع راهکارها و محصولات بانکی نوین بهعمل آورد. ماحصل این تلاشها در کمتر از یک دهه به تولید اولین سامانهی بانکداری متمرکز در داخل کشور، فعال در محیط کامپیوترهای بزرگ و قابل پیادهسازی در یک بانک بزرگ مقیاس انجامید. این افتخار بهعنوان اولین تجربه از باور توانمندیهای یک سازمان ایرانی، دورهی جدیدی از خودباوری در این صنعت را بههمراه داشت. بهرهمندی از مدیران و کارشناسان متخصص، دستیابی به فناوریهای روز در حوزههای مختلف فناوری اطلاعات و بانکداری، پیروی از استانداردها و بهترین تجارب جهانی در تولید نرمافزارهای کاربردی و ایجاد روحیهی خودباوری در تولید نرمافزارهای پیچیده، اصلیترین قابلیتها و دستاوردهای شرکت بهسازان ملت را بنیان نهاده است. شرکت بهسازان ملت علاوه بر ایفای نقشی محوری در توسعهی بانکداری دیجیتال در بانک ملت، از جایگاه ویژهای در اکوسیستم خدمات مالی کشور برخوردار بوده و جزو معدود شرکتهای دانشبنیانی است که در تمامی زمینههای فعالیت خود دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک است. اکنون با اندوختهای به وسعت بیش از ربع قرن تجربه، شرکت بهسازان ملت در سطح ملی ارزشآفرینی میکند. توسعه و مدیریت پلتفرم ستاد بهعنوان سکویی برای ایجاد شفافیت و بهرهمندی عموم مردم از منافع آن، نمونهی بارزی از این ایفای نقش است. بهسازان ملت، دوران نوینی از فعالیت خود را تجربه میکند. بهرهمندی از نیروی جوانی و اتکاء به خرد و اندوخته ذهنی سرمایهی انسانی باتجربه، بهسازان را در مقام پیشران تحولات این اکوسیستم قرار داده است. توسعهی پلتفرمهای بانکی هوشمند و دیجیتال و پلتفرمهای غیربانکی جدید و ارزشآفرین در سطح ملی، ادای دین بهسازان به ذینفعان خود و این سرزمین پرگهر است. ما بهسازانِ ملتِ ایران هستیم. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده به پرداخت ملت شرکت بهپرداخت ملت فعالیت خود را از سال 1384 بهعنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و پس از تشکیل شرکت شاپرک در سال 1391، مجوزهای لازم را جهت ادامه فعالیت از شرکت مذکور نیز اخذ کرد. بهپرداخت ملت مسئولیت راهاندازی، توسعه و پشتیبانی شبکه انواع ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک و بازارهای مالی کشور را برعهده گرفت. این شرکت علاوهبر ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی، توسعه محصولات خاصمنظوره، ارائه راهحلهای تخصصی برای مشتریان و توسعه نظام پرداخت کشور و حمایت از شرکتهای نوظهور در زمینه فناوری مالی را اولویت کاری خود قرار دادهاست. بهپرداخت بهلحاظ تعداد و مبلغ تراکنشهای انجام گرفته، یکی از شرکتهایی است که بالاترین درصد سهم از بازار پرداخت کشور، را بهخود اختصاص دادهاست. بهپرداخت ملت همواره بهعنوان شرکت پیشرو در این حوزه، با پایبندی کامل به قوانین وضع شده و با حفظ منافع بلندمدت تمامی ذینفعان اکوسیستم پرداخت کشور، به رقابت پرداخته و برآیند فعالیتهای آن را میتوان در نتایج کسب شده توسط این شرکت مشاهده کرد. با گسترش دامنه و حجم فعالیتهای "بهپرداخت ملت" و با هدف ورود به بازارهای جدید، این شرکت در سال 1396 وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و بخشی از سهام خود را به علاقمندان سرمایهگذاری واگذار کرد. استقبال سهامداران از این عرضه و اقبال روزافزون پذیرندگان و دارندگان کارتهای بانکی به خدمات این شرکت، نویدبخش افقهای روشنی برای تمامی ذینفعان این شرکت است. مطالعه بیشتر پنهان سازی جزئیات مشاهده +14 شرکت های زیر مجموعه +4000 کارکنان +300 پروژه ها +30 افتخارات شرکت های وابسته